Συχνές ερωτήσεις

Πόσα χρόνια είναι η εγγύση των μηχανημάτων.

Η ελάχιστη εγγύηση για τα μηχανήματα που παρέχουμε είναι τα 2 έτη όταν αυτά χρησιμοποιούνται για ερασιτεχνική χρήση. Όταν ο σκοπός χρήσης είναι επαγγελματικός η εγγύηση είναι 1 έτος. Για πολλά μηχανήματα (STIHL, KARCHER κ.α) υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης εγγύησης. Για να ισχύει η εγγύηση είναι απαραίτητη η επίδειξη της απόδειξη αγοράς και του εντύπου της εγγύησης.

Επιστροφή Προϊόντων.

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή εντός 15 ημερών από την ημέρα αγοράς. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με ακριβώς τον ίδιο τρόπο που έγινε η αγορά, και αφού το προϊόν έχει επιστραφεί χωρίς να έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Τα μεταφορικά κόστη επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη όταν γίνεται με δική του υπαιτιότητα, ενώ αν το προϊόν είναι ελλατωματικό ή έγινε λάθος αποστολής τα μεταφορικά επιβαρύνουν την εταιρία μας. Τα φυτά και πολλαπλασιαστικό υλικό δεν επιστρέφονται.

Που γίνεται το service των μηχανημάτων.

Για τα περισσότερα μηχανήματα που εμπορευόμαστε, προσφέρουμε μεγάλη γκάμα ανταλλακτικών και πλήρη υποστήριξη. Επίσης αναλαμβάνουμε το service και την υποστήριξη και στα περισσότερα επώνυμα μηχανήματα κήπου. Το service γίνεται στο αποκλειστικά στο κεντρικό κατάστημα της Αναβύσσου από τους έμπειρους τεχνικούς μας.

Πόσο διαρκεί το service των μηχανημάτων.

Όταν ένα μηχάνημα έρθει στο service μας προσπαθούμε να επιλύσουμε το πρόβλημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα χωρίς να μειώνουμε την ποιότητα του service. Η διαδικασία επίλυσης μπορεί να είναι απλή (να περιλαμβάνει αντικατάσταση κάποιου αναλώσιμου ανταλλακτικού όπως φίλτρο, μπουζί, κτλ)  ή πιο σύνθετη  (στην συγκεκριμένη περίπτωση για την επίλυση του προβλήματος θα χρειαστεί να γίνει παραγγελία ανταλλακτικών). Στις περισσότερες απλές περιπτώσεις η επίλυση γίνεται εντός της ημέρας, ενώ στις πιο σύνθετες υπάρχει μεγαλύτερη αναμονή, όμως σε κάθε περίπτωση η εκτίμηση για το κόστος και την διάρκεια του service γίνεται εντός δύο εργάσιμων ημερών.

Γιατί μεταφέρομαι σε άλλο site για τα προϊόντα STIHL.

Για να προχωρήσετε στην αγορά προϊόντων STIHL σας μεταφέρουμε στο https://e-geoponiki.stihl-shop.gr/el-gr/. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι σε συνεργασία με την STIHL και εκεί θα βρείτε όλα τα γνήσια προϊόντα της STIHL.

Ισχύει για τα προϊόντα STIHL η αυθημερόν παράδοση.

Η αγορά των προϊόντων STIHL γίνεται από το https://e-geoponiki.stihl-shop.gr/el-gr/, για να σας παραδοθούν τα προϊόντα την ίδια μέρα θα πρέπει να πληρείτε τους όρους της “αυθημερόν παράδοσης” επίσης να μας ενημερώσετε με email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2291037544 για παράδοση την ίσια μέρα και αν είναι διαθέσιμα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει στην αποθήκη μας η αποστολή τους θα γίνει την ίδια ημέρα. 

Πώς ξέρω ποια προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα.

Τα περισσότερα προϊόντα που βρίσκονται στο site μας είναι άμεσα διαθέσιμα, σε κάθε περίπτωση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα και την ημέρα παράδοσης τους.

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές με το eshop.

Το eshop μας χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο GeoTrust RapidSSL για την ασφαλή  προήγηση σας. Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια όμως στην διαδικασία πληρωμής, σας μεταφέρουμε στην ιστοσελίδα της AlphaBank ώστε οι συναλλαγές μας να είναι πάντα ασφαλείς με την αξιοπιστίας της AlphaBank.